loading...
دانلود موزیک, دانلود پایان نامه, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود, دانلود فیلم, دانلود بازی, دانلود نرم افزار
طراحی هدر رایگان






          

 


این سایت یک سایت خصوصی میباشد و  مطابق با قوانین جمهوری اسلامیایران

                فعالیت میکند و به هیچ نهاد یا گروهی وابسته نمی باشد.  




طراحی هدر رایگان برای اعضا سایت

ما میخواهیم برای جلب رضایت شما هدر رایگان طراحی کنیم

برای سفارش طراحی ابتدا عضو شوید و لینک مارا در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس از طریق تماس با ما یا آی دی یاهو sinataham@yahoo.com و یا از طریق نظرات سفارش دهید در ثبت کردن اندازه هدر و آدرس سایت یا وبلاگتون رو بدین طراحی کاملا رایگان میباشد.

آخرین ارسال های انجمن
سینا بازدید : 483 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

The%20SpongeBob%20SquarePants دانلود دوبله فارسی کارتن باب اسفنجی   The SpongeBob SquarePants

 

» نام: باب اسفنجی شلوار مکعبی  The SpongeBob SquarePants Movie
» سال تولید: ۲۰۰۴
» کارگردان: Stephen Hillenburg, Mark Osborne
» شرکت تولید کننده: Nickelodeon Movies, Paramount Pictures, United Plankton Pictures
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۸۷ دقیقه
» زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

خلاصه داستان: باب اسفنجی شلوار مکعبی (به انگلیسی: The SpongeBob SquarePants Movie) نام انیمیشن سینمایی به کارگردانی (به انگلیسی: Stephen Hillenburg) و (به انگلیسی: Mark Osborne) و محصول مشترک کمپانی‌های نیکل اودئون (به انگلیسی: Nickelodeon Movies) و پارامونت پیکچرز (به انگلیسی: Paramount Pictures) و یونایتد پلانکتون (به انگلیسی: United Plankton Pictures) می‌باشد که از روی سریالی پرطرفدار به همین نام ساخته شده است. باب‌اسفنجی شلوارمکعبی (به انگلیسی: sponge bob squarepants)‏ یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی نیکل اودئون است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. از جمله فیلم‌های کوتاه بچّه‌ها بوده و دارای طرفداران زیادی است به خاطر استقبال بسیار خوبی که از این کارتون شد، دست‌اندرکاران این مجموعه به فکر تهیه فیلم‌هایی از این شخصیت محبوب کارتونی شدند و اولین فیلم رو در سال ۲۰۰۴ روانه بازار کردن که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد. شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است.

 

 

» زباندوبله فارسی + زبان اصلی (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» دانلود زیرنویس: انگلیسی
» حجم تقریبی: ۶۳۲ مگابایت

سینا بازدید : 848 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و زیبای رسوایی با کیفیت عالی DVDRip

rosvaiii دانلود فیلم ایرانی جدید رسوایی

ژانر : اجتماعی
کیفیت : بسیار خوب
حجم : ۵۶۱ Mb
فرمت : mp4 ,
زمان : ۱۲۰ دقیقه
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱
زبان : فارسی
محصول : ایران
کارگردان : مسعود ده نمکی
بازیگران : اکبر عبدی . الناز شاکردوست . محمد رضا شریفی نیا

خلاصه داستان فیلم رسوایی  :

افسانه» دختری جنوب شهری است که همراه با خانواده اش در محله ای فقرنشین زندگی می کنند. او در محله بسیار بدنام بوده و به ‌علت بدهی‌های مالی پدر تحت فشار طلبکاران نیز قرار دارد. در این میان یک حاجی بازاری ریاکار، قصد سوءاستفاده از او را دارد. افسانه پس از دزدیدن سفته‌های پدرش، در حین فرار با روحانی زاهدی آشنا می‌شود اما این روحانی در مسیر کمک به افسانه، خود دچار مشکلاتی می‌گردد.

خلاصه داستان فیلم رسوایی :
«هرمز» که باج خور و شیاد است، «مریم» را فریب می دهد و خود ناپدید می شود. والدین مریم به جهت خیرخواهی و به خاطر آینده ی دخترشان، فرزند او را به پرورشگاه سپرده و وانمود می کنند که نوزاد مرده است. مریم چندی بعد با جوانی به نام «جمشید» ازدواج می کند و طی حادثه ای درمی یابد که فرزندش زنده است. هرمز از این واقعه بهره برداری کرده و برای فاش نکردن واقعیت، از او تقاضای حق السکوت می کند. جمشید به زودی به رفتار همسرش ظنین می شود و مریم بهترین را ه را افشای واقعیت می بیند و بدین ترتیب ضمن آنکه آینده ی زندگی خود و همسرش را ثبات می بخشد، هرمز را نیز گرفتار قانون می سازد.این فیلم ایرانی جدید در سایت دانلود انیمیشن برای شما کاربران به طور رایگان درج شده است.

سینا بازدید : 544 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی زیبای saints row منتشر شد.این بازی رقیبی سرسخت برای سری بازی gta است چرا که همانند آن بازی از فضای نامحدود برخوردار است بدین معنی که شما آزادید تا در مناطق مختلف شهر تردد کنید و هرگونه که مایلید رفتار کنید . میتوانید مانند یک شهروند عادی و تابع قانون باشید و یا اینکه قوانین را زیر پا بگذارید و شهر را به هم بریزید . اما این بازی تفاوت نسبتا مهمی با بازی gta دارد و آن این است که در سری بازی gta قهرمان ما همیشه یک مرد و کاراکتر از پیش تعیین شده بود اما در بازی Saints Row بازیکن می تواند قهرمانش را خودش انتخاب کند از نوع جنسیت و نژاد گرفته تا رنگ پوست ، چشم ، مو ، لباس … همه مواردیست که شما میتوانید برای انتخاب آنها آزادانه تصمیم بگیرید و ظاهر قهرمان بازی را کاملا مطابق با سلیقه ی خودتان تغییر دهید. حال این بازی زیبا با نسخه ی جدید خوذ با نام Saints Row IV و البته با گرافیکی بالاتر و امکانات و قابلیت های بیشتر بازگشته تا باز هم لحظات عالی و شگفت انگیزی را برای طرفداران ایجاد کند.

در Saints Row IV داستان بازی ادامه ی قسمت قبل است . اما در این نسخه زندگی گروه مقدسین با حمله مصیبت بار بیگانگان ، روندی جدید پیدا میکند. بیگانه ها به زمین حمله کرده اند و شما وظیفه دارید که برای آزادی بشریت مبارزه کنید و از مردم در برابر حمله بیگانه ها دفاع کنید . شما باید کاری کنید که به قدرت سیاسی زیادی دست پیدا کنید. بخش های مختلفی از بازی تغییر کرده و این بار مشاهده می کنید که دیگر از Steelport نسخه قبلی خبری نیست. اکنون با محیط هایی روبرو هستید که تاریک تر هستند و فضای بازی نیز از رنگ های قرمز و سیاه تشکیل شده و آسمان بنفش رنگ به نظر می رسد. در این نسخه سلاح های مختلفی وجود دارند که Sub Machine Gun ،Sniper ،Assault Rifle و Rocket Launcher از جمله آن ها هستند و همچنین سلاح عجیبی با نام Dubstep به بازی اضافه شده که با استفاده از آن کارهای مختلفی می توانید انجام دهید. می توانید یک سلاح را تا اندازه زیادی به یک گیتار شبیه کنید و یک Scope نیز روی آن قرار دهید. مبارزه با سلاح های سرد نیز در بازی قرار گرفته و همچنین بازیکنان می توانند حرکات جدیدتری را اجرا کنند.شخصیت اصلی بازی یک ابر قدرت است و دارای قدرت های مختلفی است و بیشتر به قهرمانان بازی هایی مانند Crackdown ،inFamous و Prototype شبیه است. با استفاده از قدرت های قهرمان ابرقدرت خود و همچین انواع مختلفی از سلاح های فضایی و قدرتمند و تکنولوژی هایی که در این نسخه تعبیه شده ، مطمئنا مبارزات بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

دانلود نسخه فول آنلاک و گرانقیمت Commander In Chief Edition  با حجم 8.6 گیگابایت

MULTI – FULL UNLOCKED + DLCS – skidrow

Saints Row IV Commander In Chief Edition 2013

سینا بازدید : 628 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Splinter Cell BlackList  لیست سیاه
نام بازی: Splinter Cell BlackList
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Toronto
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
در حالی که خط و مشی داستان بازی Conviction زندگی سم بود، Blacklist به صورت خاصی بر کارهایی که سم انجام می دهد ، تمرکز دارد ؛ نه اینکه او کیست! همانند قبل هدف مرحله شما در هر قسمت که جلو می روید نشان داده می شود،اما مدت زمان آن کوتاه است.بازی تماما حول فعالیت ها و کارهایی که باید اتفاق بیفد ، می گردد.
 همانطور که در یک ساعت اولیه بازی شما با دیالوگ های سنگین و پرمفهومی مواجه خواهید شد و در عین حال مراحل خنده داری چون بن قاضی را تجربه خواهید کرد. در بازی شما به دنبال گروه تروریستی هستید که به دنبال ترورهای سریالی افراد خاص در ایالات متحده آمریکا هستند. همراه این درگیری ها برای پیدا کردن گروه نام برده ، فعالیت های سیاسی ای هم شاهد هستیم. تقابل تصمیم های فردی سم(که خیلی دیگر شاهد سم و تصمیمات همیشگی اش نیستیم) با دستور های سیاسی به منظور کاهش بحران در سطح جهان و ایجاد رابطه ای دوستانه با دیگر کشورها توسط آمریکا! که چیز تازه ای را بیان نمی کند. شما و گروهتان Fourth Echelon به عنوان یک امید نهایی تلقی می شوید.این یک داستان در باره ی سم نیست ، ولی تقریبا می توان گفت در باره نبرد های پنهانی است. نبرد هایی که بر پایه اطلاعات بنا شده اند! اطلاعات قدرت شما است! شاید اینگونه برداشت شود که ؛ سم فیشر کماندو و تصمیم گیرنده نهایی همچون نسخه های قبلی نیست!در کل شیوه روایت داستان این فرصت را به گیمر نمی دهد تا با سکانس های حساس در گیر شود. نمایش های دیجیتالی بازی و نحوه ی نمایش آغازین در ابتدای هر مرحله یکی از قسمت های جذاب است....
سینا بازدید : 650 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

رای دانلود بعد از مرحله زیر در صفحه دانلود یک شمارنده از صفر تا 10 شمارش کرده سپس دکمه دانلود ظاهر میشود دقت کنید که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید 

اگر در صفحه دانلود لینک دانلود ظاهر نشد روی دکمه View More Files کلیک کنید 
کارتونهای سایت با کیفیت متوسط در سایت گذاشته شده است
دانلود سریال خط قرمز با کیفیت خوبReviewed byیوسفonApr 18Rating:

دانلود سریال خط قرمز با کیفیت خوب

ژانر: اجتماعی

فرمت: Wmv

حجم : ۱۲۰ مگابایت

تاریخ پخش : ۱۳۸۰

کارگردان: قاسم جعفری

بازیگران: سروش گودرزی ، شهرام حقیقت دوست ، ایمان اشراقی ، اشکان خطیبی ، ابراهیم شیبانی ، علی منصوری و … خلاصه داستان : چند دوست در تنهایی و بی هویتی گرفتار آمده اند ، به همین خاطر تصمیم می گیرند فارغ از قید و بندهای خانوادگی و برای جبران کمبودهایشان سفری را به سوی مقصدی نامعلوم آغاز کنند ، سفری که حوادث ناگوار و غیر منتظره ای برای شخصیت های اصلی سریال رقم می زند …

 

سینا بازدید : 320 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 TVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 |مستند به صورت دوبله فارسی می باشد|


Pesari Ke Bedoone Chashm Mibinad cover دانلود دوبله فارسی مستند پسری که بدون چشم می بیند – Watching The World Without Eyes 2011

 

نام مستند:  Watching The World Without Eyes – پسری که بدون چشم می بیند

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: فارسی
مدت زمان: ۴۶ دقیقه
حجم: ۱۹۰ مگابایت
کیفیت: TVRip

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : این مستند به زندگی پسری خارق العاده می پردازد که بر اساس شنیدن صدای اجسام و محیط دور و بر خود ، تصویری مجازی از آن ها در ذهن خود خلق کرده و می تواند فاصله ها را تشخیص دهد تا با دیوارها برخورد نکند ، به آسانی به بیرون برود و حتی چرخ سواری کند ! و ….

سینا بازدید : 378 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

اینم یه سوپرایزه دیگه

کارتون فوق العاده دیدنی و کمدی Pat & Mat - پت و مت محصول چک

۷۷ قسمت ( کامل )
| با کیفیت عالی HDTV / با لینک مستقیم / به هیچ وجه از دست ندید |

دانلود سری کامل کارتون Pat & Mat   پت و مت

نام کارتون : Pat & Mat
ژانر : انیمیشن | کمدی | خانوادگی
سال تولید : ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۳
محصول : چک
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۷ دقیقه
امتیاز : ۸٫۸/۱۰
کیفیت : عالی – HDTV
فرمت : mkv
حجم : ۴۰ MB
تعداد قسمت ها : ۷۷ قسمت
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه داستان : مجموعه کارتون های کمدی پت و مت که بعنوان ” یک کلاسیک فراموش نشدنی ” از آن یاد می شود. دو شخصیت به یاد ماندنی که همیشه بدنبال حل مشکلات خود ساخته ، مشکلات جدیدتری بوجود میاورند.پخش این مجموعه که محصول کشور چک است از سال ۱۹۷۶ شروع شد و با محبوبیت جهانی که پیدا کرد ، تا سال ۲۰۰۳ ادامه یافت…

سینا بازدید : 726 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سوپرایز و هدیه آخر امشب سایت

سریال طنز شبهای برره ۹۰ قسمت کامل

با کیفیت VCD rip

چون تعداد قسمتهای سریال زیاده هم دانلود تک تک گذاشتم هم در ۹ پارت ۱۰ قسمتی

دانلود سریال شبهای برره 90 قسمت کامل با لینک مستقیم

کارگردان : مهران مدیری
بازیگران : مجید شیری , سیامک انصاری , محمد رضا هدایتی , فلامک جنیدی , شقایق دهقان , سعید پیردوست , علی کاظمی , ساعد هدایتی , بهنوش بختیاری و مهران مدیری 

خلاصه داستان : در هر قسمت داستانی مستقل نقل می‌شود که در روستای خیالی برره و در میان اهالی این روستا اتفاق می‌افتاد.

سینا بازدید : 609 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم Asphalt Playground

محصول ۲۰۱۲ فرانسه  با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده BluRay 720p | + زیرنویس فارسی به زودی  |

اطلاعات کامل : IMDB

فرمت : MKV

حجم : ۷۰۰ مگابایت

محصول : فرانسه

زبان : فرانسوی

ژانر : کمدی

امتیاز : ۶٫۷

زیر نویس :  به زودی

خلاصه داستان :  ماشین گان ۱۲ ساله است و در شهر رز زندگی می کند ، شهری که او به هیچ عنوان نمی خواهد ترکش کند . دنیای او پسرخاله ۱۶ ساله اش “ایسما” هست که “نارسیس” سردسته ی محله را تحسین می کند و به راه اشتباه می رود. برادر بزرگترش “جبرئیل” دانشجویی ۲۲ ساله در دانشگاه ” سوربون ” است و دوست دارد وکیل شود. ماشین گان فقط با “اشین” زیباترین دختر مدرسه بیرون می رود. سرنوشت آن دو به هم گره خورده و …

سینا بازدید : 1427 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سریال حریم سلطان – Magnificent Century با دوبله فارسی

(دانلود با لینک مستقیم _ آپدیت شده تا قسمت ۲۲۶)

دانلود سریال ترکی حریم سلطان   Magnificent Century  با دوبله فارسی

اطلاعات کامل : IMDB

پخش با دوبله فارسی از کانال جم (GEM)

کل قسمت ها

ژانر : بیوگرافی ، درام ، تاریخی ، عاشقانه ، جنگی

خلاصه داستان : این سریال گریزی به تاریخ و سلطنت عثمانی مخصوصا زندگی خصوصی سلطان سلیمان بزرگ دارد که در این سریال سعی شده تا فراز و نشیب دوره سلطنت سلطان سلیمان و وقایعی که در حرم سرای او رخ داده به تصویر کشیده شود.سلطان سلیمان در سن ۲۶ سالگی به تخت و تاج پادشاهی میرسد و در رویای ساختن امپراطوری بزرگی است که قدرتمندتر و بزرگتر از سلطنت اسکندر مقدونی باشد با این آرزو همسرش ماهدوران و پسرش شازده مصطفی را در قصر مانیسا رها میکند و به همراه دوست صمیمی اش ابراهیم وارد قصر تاپکاپی استانبول میشود…

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • انجام پایان نامه
  • سایت تفریحی و عاشقانه | Play Boy
  • دانلود آهنگ جدید
  • تفریحی ودانلود
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • دانلود رایگان|بازی|آهنگ|نرم افزار|کتاب
  • COME TO HAVE FUN
  • ایده آل مانتو کاشان
  • clonerload
  • خنده خنده
  • زبان آموزان
  • در هم بر هم
  • فقط برای عشقم
  • پایگاه اطلاع رسانی سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • هـــــاییــــــز،پـــــاییـــــز
  • جوک اس ام اس مطالب طنز
  • وبلاگ دل شکسته ها
  • مجیک وب
  • انجمن برق
  • دنیای عروسکی
  • هر چی تو بخوای
  • دخمل دلشکسته...
  • .:::: شاهــــــزاده میلاد ::::.
  • دانستنیها
  • سروش نت
  • download4u
  • my operamusic
  • دانلود نرم افزار صدور کارت شناسایی
  • دلشکسته
  • پايگاه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • سمانه عابدی
  • هواداران لیونل مسی و بارسلونا
  • هر چی تو بخوای
  • بزرگترین پایگاه تفریحی و سرگرمی ایرانیان
  • دفترچه صورتی
  • اراک دیلی
  • دلنئشته ها
  • جایزه میلیونی روزنامه خبر ورزشی
  • جملات زیبا
  • از هر گلشنی ،گلی
  • شهر اطلاعات
  • با نوی افروخته
  • فقط برای خنده...!
  • علوم ما
  • سوم کامپیوتر
  • دنیای دانلود و سرگرمی
  • فاز اس ام اس
  • ویگارکس پلاس
  • ژل لاغری
  • ماساژور هوشمند
  • آی ‌پاد شافل
  • عطر زنانه
  • عطر زنانه
  • مهره مار
  • for game-the games cheats
  • ็้็آزمون وتست عادی وتیزهوشان
  • کسب درآمد با روشی نوین
  • Bizer Box.::.تبادل لینک هوشمند
  • n i m r o o z
  • لیلی موبایل-طراح قالب حرفه ای
  • بزگترین گالری عکس جهان
  • || سامانه تبادل لینک رایگان||
  • **JOMALATE ZIBA**
  • دانلود پی اس دی رایگان 7PSD
  • مرکز تخصصی قالب وبلاگها
  • سان پی سی
  • ◄عكس دختروپسر خوشگلا!►
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام سبک موسیقی رو بیشتر میپسندین؟
    درایورهای بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 839
  • کل نظرات : 245
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 163
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 478
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 81,683
  • بازدید کلی : 1,303,991
  • تقویم پی پی وی

    http://imgiran.com/images/f9w7tf5uk11o58sefhe.png

    WWE Pay-Per-Views

     SummerSlam ........  2013.08.18

    _____________________

    http://imgiran.com/images/tfn8x9mfkogjnvwprsv.png

    TNA Pay-Per-Views

    Bound For Glory ....  2013.10.20

    _____________________

     

    http://imgiran.com/images/45d2f0opub46jigh03jr.png

     

    UFC Pay-Per-Views

    UFC 163 .............  2013.08.03

    به زودی (بازی)

    22 مرداد
    PayDay 2


    22 مرداد
    Dishonored.Brigmore

    29 مرداد
    he Bureau XCOM Declassified

    29 مرداد
    Saints Row IV

    29 مرداد
    Tom Clancys Splinter Cell Blacklist

    5 شهريور
    Castlevania Lords